کارها

هر گونه مطلبی را در این وبلاگ میتوانید بیابید.

کارها

هر گونه مطلبی را در این وبلاگ میتوانید بیابید.

مشخصات بلاگ
کارها

هر گونه مطلبی را اعم از پاور پوینت دروس مطالب علمی برنامه‌های کامپیوتری و.... در این وبلاگ میتوانید بیابید.

نویسندگان

فیلم INCEPTION

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۴۱ ب.ظ

فیلمی علمی-تخیلی و دلهره‌آور به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان و محصول سال ۲۰۱۰ ایالات متحدهٔ آمریکا است. لئوناردو دی‌کاپریو، الن پیج، جوزف گوردون لویت، ماریون کوتیار، کن واتانابه، تام هاردی، دیلیپ رائو، کیلین مورفی، تام برنگر و مایکل کین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. دی‌کاپریو نقش یک دزد حرفه‌ای را دارد که با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه افراد، افکار آن‌ها را می‌دزدد. او، که در ایالات متحده تحت پیگرد قانونی است، با پیشنهاد پاک شدن سابقه‌اش در ازای یک کار که غیرممکن به نظر می‌رسد، روبه‌رو می‌شود: «تلقین» یا القای یک ایده به ضمیر ناخودآگاه یک شخص. 

خلاصه فیلم :«دام کاب» (لئوناردو دی کاپریو) یک دزد ماهر در استخراج اسرار ارزشمند مورد نیاز سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری و چندملیتی است. توانایی او در این است که هنگامی که دیگران در خواب هستند و ذهنشان در آسیب پذیرترین وضعیت است، اسرار کلیدی آنان را از درون رویاهایشان ربوده و در دنیای بیرون از خواب، این اسرار را به خریداران متقاضی عرضه میکند. اما همین امر او را به یک مجرم فراری بین المللی تبدیل کرده است و باعث شده عزیزترین چیزهایش را در این راه از دست بدهد. حال به کاب فرصتی برای آزادی پیشنهاد می شود. او با انجام این ماموریت می تواند زندگی‌اش را پس بگیرد، اما تنها در صورتی که بتواند امری غیر ممکن بنام تلقین را انجام دهد. این بار، کاب و گروهش باید کاری عکس سرقت را انجام دهند: این بار وظیفه آن‌ها دزدیدن ایده‌ نیست، بلکه کاشتن یک ایده جدید در ذهن قربانی می باشد.

 لینک دانلود این فیلم در زیر قرار دارد 

دقت کنید که لینک‌های انگلیسی فیلم‌های زبان اصلی و بدون زیر نویس و دوبله هستند و لینک‌های فارسی دارای دوبله هستند اما زیر نویس ندارند. نسخه خانواده سانسور شده است.
 

INCEPTION Blu-ray 720p

INCEPTION Blu-ray 1080p

اینسپشن بلوری 720 پیکسل

اینسپشن بلوری 1080 پیکسل

اینسپشن بلوری 720 پیکسل (x265) نسخه خانواده
 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۲
ILIYA ATRI

نظرات  (۱)

۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۹ Arash Yousef nezhad

فیلمه سانسور نشده بهتر بود

پاسخ:
معمولا همینطوریه خب!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی